Pozitivan nalaz na Helicobacter pylori iz izdaha -značenje

Post covid-19 sindrom

Postcovid kao nova bolest Zadnjih godinu dana stekli smo neka iskustva vezana uz posljedice Covid 19 infekcije. Uočeno je da oko 85% osoba nakon preboljele infekcije s Covid 19 virusom imaju veće ili manje tegobe kao što su:  Umor, kratki dah, kašalj,bolovi u Pročitaj više

Pregled pulmologa - Pulmološka ambulanta

Pulmologija   Pulmologija je grana medicine koja se bavi proučavanjem, dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti, donjih dišnih puteva – dušnika (traheje), dušnica (bronha) i pluća. U širem smislu, proučava i bolesti prsnog koša koša koje uzrokuju određene poremećaje disanja.   Anatomija Donji dišni sustav počinje Pročitaj više

Izjava o zaštiti privatnosti

Punkcija čvora u štitnjači, pod kontrolom ultrazvuka

Koja je narav čvora u štitnjači može se utvrditi ciljanom citološkom punkcijom. To znači da se pod kontrolom ultrazvuka u vodi igla u čvor u štitnjači i uzimaju uzorci  za citološku analizu. Postupak je praktički Pročitaj više

Važnost ranog otkrivanja raka testisa

Rak testisa je najčešći rak mladih muškaraca između 15 i 35 godina. Bitno je naglasiti da se lako otkriva i odlično može izliječiti. Čak i kod bolesnika s raširenim metastazama stupanj izliječenja je 85%. Na ovaj tekst ponukala su me Pročitaj više

Pitanja i odgovori, Uncategorized , , , ,

Pozitivan nalaz na Helicobacter pylori iz izdaha -značenje tog nalaza

Pitanje:

Tijekom sistematskog pregleda ustanovljeno da sam pozitivna na Helicobacter pylori. S obzirom da do sada nisam nikad radila ovakvo testiranje (na izdisaj), i da nemam nikakvih tegoba, kontaktirala sam svoju liječnicu opće prakse  koja mi je predložila da ipak ne krećem sa terapijom jer nemam nikakve simptome.

Ljubazno Vas molim za preporuku.

Odgovor:
Poštovana!
Odgovor na Vaše pitanje je jako težak!
Štreberski gledano trebalo bi provesti terapiju jer H.pylori ima i maligni potencijal – barem sada tako mislimo o tome. Nema garancje da će terapija izliječiti H.pylori. S druge strane nemate nikakve tegobe.
Uzevši sve u obzir mislim da bi bilo uputno uraditi gastroskopiju i onda prema tom nalazu procijeniti kako dalje.
Srdačan pozdrav!
Prim. Marino Kvarantan